Pages

6 Nisan 2011 Çarşamba

BAŞKA YERE GİDERSEM ÜZÜLÜRÜM


Ersan Gülüm, kariyerine Beşiktaş'ta devam etmek istiyor

Bonservisi Adanaspor'da olan genç stoper 'Beşiktaş'tan ayrılmak zorunda kalırsam beni isteyen Fenerbahçe veya Galatasaray'a giderim. Ama gidersem üzülürüm' dedi

Sezon başında Adanaspor'dan Beşiktaş'a kiralık giden Ersan Gülüm'ün, yeni sezonda hangi takımda oynayacağı henüz netleşmedi. Her ne kadar Güney ekibi 'masaya oturma önceliğinin' Beşiktaş'ta olduğunu söylese de, henüz taraflar arasında bir 'el sıkışma' bile yok. 23 yaşındaki stoperi; Fenerbahçe ve Galatasaray da istiyor. Kafası karışık olan Ersan, 'içini dökmek' için AKŞAM'ı seçti. Yaşananlara şaşırdığını söyleyen Ersan, 'Adanaspor ile Beşiktaş arasında henüz bir anlaşma yok. Ama sezon sonunda anlaşmaya varacaklarına inanıyorum' dedi.

BAŞKA YERDE 'MECBUREN' OYNARIM
Kendisinin profesyonel bir futbolcu olduğunu ve Beşiktaş ile anlaşılamaması durumunda 'mecburen' başka bir takımda oynayacağını vurgulayan Ersan, 'Beşiktaş'ta mutluyum. Futbolculuk kariyerime burada devam etmek istiyorum. Ancak Adanaspor satarsa F.Bahçe veya G.Saray'a gidebilirim. Ama F.Bahçe ve G.Saray'a gidersem üzülürüm' ifadesini kullandı.

Beni ben yapan yer Beşiktaş'tır
Siyah-beyazlı formayı giydiği için çok mutlu olduğunun altını çizen Ersan Gülüm, 'Ben, Beşiktaş sayesinde bu noktaya geldim; Milli Takım'a seçildim. Kısacası beni ben yapan yer Beşiktaş'tır. O nedenle buradan ayrılmak istemiyorum' şeklinde konuştu.

- AKŞAM -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder