Pages

27 Aralık 2022 Salı

2023

Herkese merhaba uzun bir aradan sonra blogger yazılarıma geri dönüyorum. Daha doğrusu blogger sayfamı yeniden buldum. Evet yeni bir yıla girerken hem Ersin Ata hemde tüm insanlık için daha az üzüntü daha az acı daha çok sağlık daha çok başarı diliyorum. Biliyorsunuzki 2023 cumhuriyetimizin 100. kuruluş yılı bu özel yılda ülkemnizde çok önemli olaylar olacak. Seçimler etkinlikler şampiyonlar prömiyer yapanların çokça olacağı bir yıl olacak. Ülkemiz için hayırlısı ne ise o olsun daha refah, daha insanca yaşanılan bir Türkiye olsun. Gelelim Ersin Ata'nın yeni yılda beklentilerine benim hedeflerim her zaman daha iyisini yapmak benden istenilen şeyleri imkanlarım doğrultusunda yapıyorum. Yazmakta olduğum bir roman var ve bu özel yıla yetiştirmek istiyorum. Konusu ile tüm okurlarıma umut ışığı olarak bir eser daha çıkartmak istiyorum. Tabiki bu özel yılda özlediğim arkadaşlarıma kavuşmak istiyorum. Bunu tüm kalbimle diliyorum. Evet son olarak çok sevdiğim benim vazgeçilmezim Beşiktaş için mükemmel bir yıl olmasını diliyorum. Şuan için parlak bir durumda değiliz ama Şenol Güneş ile ivme yakalayacağımıza inanıyorum. Sonu şampiyonluk olsun inşallah :) HEPİNİZE MUTLU YILLAR..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder