Pages

4 Nisan 2011 Pazartesi

"PARAMI BIRAKIR GİDERİM"


Kırmızı kart gördüğü pozisyonda Sivassporlu Cihan’a dokunmadığını ileri süren Beşiktaş’ın Çek stoperi, “İspatlasınlar, tüm paramı bırakıp gideceğim” dedi.

BEŞİKTAŞ’ta 1-0 kaybedilen Sivasspor maçının hakemi Bünyamin Gezer’e büyük tepki var. Karşılaşmanın 65. dakikasında kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bırakan Tomas Sivok, “Ben rakibe dokunmadım bile. İspatlasınlar, paramı bırakıp giderim” dedi. Beşiktaş Futbol Komitesi Başkanı Serdal Adalı’ya dert yanan Çek stoper, şunları söyledi: “O pozisyonu Avrupa’nın uzmanlarına izlettirin ve analizini yaptırın. En ufak dokunma varsa kalan tüm paramı bırakıp gideceğim.

Hep beni buluyor
Takımıma ihanet etmem söz konusu olamaz. Trabzonspor karşılaşmasında da aynı şekilde kart gördüm. Sivasspor karşılaşmasında Ekrem’e faul yapıldı ama hakem görmedi. Ben rakibime kesinlikle dokunmadım. Neden hep böyle olaylar beni bulur anlamadım.

Cezaya razıyım
Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Tek bildiğim, rakibime hiçbir kasıtlı faulde bulunmadım ve haksız yere kart gördüm. Çok üzgünüm. Beşiktaş yönetimin vereceği her türlü cezaya razıyım. Suçum olmadığı halde hakem tarafından kart görüşümün nedenleri araştırılırsa daha mutlu olacağım. Bir takımın kaderiyle böyle oynanmamalı.”

- HÜRRİYET -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder