Pages

3 Mart 2011 Perşembe

Türkiye Kupası ve Muhammed !!

Beşiktaş 5-0'ın rövanşında bugün Gaziantep Belediye'ye karşı mücadele veriyor.
Mücadelenin ilk maçta alınan skorun gölgesinde, 90 dakikalık bir idman havasında geçeceği aşikar.
Fakat sonuna kadar ''yanındayız'' diye adeta kelle avcılarına isyan ettiğimiz Schuster harika bir iş yaptı.
Bana göre Muhammed'i 18 kişilik kadroya almak, kazanılacak bir çok kupadan çok daha önemli.
Beşiktaş kulübünün son 3 yıldır en büyük Genç Yıldızı Etiketiyla adeta süslediği Muhammed.
Umuyorum bu akşam çok kısa sürede olsa o formayla onu izleme şansımız olur.
Bu maçın taktiksel olarak yorumunu yapmak çok da önemli değil.
Ama bir pencereden bakarsak Trabzonspor maçı öncesi takımın iyice ayağa kalkması açısından önemli.
Öncelikle sakatsız, mücadelesi bol, golleri ve güzel futbolu ile izleyenleri doyuracak bir maç olsun.
Tabikide Beşiktaş'ımın kazanması tartışmasız isteğimiz ve dileğimizdir.
Bugün Beşiktaş'ın doğum günü.
03 Mart 1903'te Beşiktaş'lıların kurduğu bir kulüp, bugün itibariyle bir AŞK'ın tarifi olmuştur.
Umuyorum bu AŞK'ı sonuna kadar içinde hisseden yüreklere güzel bir akşam olur.
ve son olarak şunu söylemek istiyorum;
Sonuna kadar Schuster derken biz, Schuster'in Beşiktaş'ın geleceğini bu kadar önemsemesi çok önemli.
Kupalar Şampiyonluklar tabikide çok önemli ve mutluluk verici, ama bir şeyi çok iyi biliyorum;
''Beşiktaş aşıkları için Muhammed; 17 tane Şampiyonluk, formaya konan sahte 3 yıldızdan daha önemlidir...

Murat Dinçer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder