Pages

4 Mart 2011 Cuma

"BU GÜVENİ BOŞA ÇIKARMAYACAĞIZ"


G.Antep BŞB karşılaşmasında orta alanda görev alan Furkan Şeker, karşılaşmayı HABER1903'e değerlendirdi.

İşte Furkan Şeker'le gerçekleştirdiğimiz röportaj;

Dün akşam çok başarılı bir futbol sergilediniz. Kadroya alındığını öğrendiğinde neler hissettin?

Zaten böyle bir şey olmasını bekliyorduk. Sonuçta ilk maçtan çok avantajlı bir skorla ayrıldık. Hatta çoğumuz direk 11 oynamayı bekliyorduk.

Schuster gençlere önem veriyor mu?

Evet, hocamız gençlere önem veriyor. Bunu da bizleri oynatarak gösteriyor. Umarım ilerde daha çok forma şansı verir.

Dün savunmada değil de orta alanda görev aldın.

Benim asıl pozisyonum defansın ortası, milli takımlarda da öyle oynuyorum. Ancak sağ bek, ön libero gibi pozisyonlarda da görev alıyorum. Aslında benim için pek fark etmiyor.

Dün akşam zaten fark etmediğini gösterdin.

Teşekkürler.

Beşiktaş medyası ve taraftarlar sizleri çok başarılı buldu.

Sizin aracılığınızla herkese çok teşekkür ediyorum. Onların bize ne kadar güvendiklerini biliyoruz. Biz de fırsat bulduğumuzda bu güveni boşa çıkarmayacağımızı göstereceğiz.

Peki, hangi futbolcuları örnek alıyorsun?

Pepe, Sergio Ramos’u kendime örnek olarak alıyorum. İnşallah ilerde Beşiktaş’ta kalıcı olurum ve orada da Avrupa’da Beşiktaş’ı temsil ederim.

Yabancı futbolcular sizlere yardımcı oluyor mu?

Ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorlar. Bizlerde onları izleyerek kendimizi geliştirmeye çalışıyoruz.

HABER 1903

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder