Pages

3 Mart 2011 Perşembe

'Ben Beşiktaş Çocuğuyum'

Devre arasında Bucaspor'a kiralanan ve dün Gençlerbirliği'ne bir gol atan Ali Kuçik, kartalbakisi.com'a konuştu.
 

İşte Ali Kuçik'in açıklamaları:
"Eğer Beşiktaş'ta kalsaydım pek forma şansı bulamayacaktım, hocam Bernd Schuster ile görüşmemiz sonucu daha fazla forma giyebileceğim bir takıma kiralık olarak gitme kararı verdim. İlk maçlarda üzerimde bir tedirginlik vardı, ama artık o tedirginliği de üzerimden attım, kendime güvenim arttı. Her geçen gün kendimi geliştiriyorum. Bucaspor'daki ortamdam da çok memnunum, Samet Hocam da benimle ilgileniyor, takımda güzel bir arkadaşlık havası var.
Beşiktaş'ı çok seviyorum, ama şu anda hayırlı bir ayrılık yaşıyoruz, çünkü Beşiktaş'a dönüdüğümde kendimi çok daha fazla geliştirmiş olacağım ve gelecek yıl Beşiktaş'a çok daha fazla faydalı olacağıma inanıyorum.
Ben Beşiktaş çocuğuyum, Beşiktaş'ın altyapısından yetiştim, gelecek sezon tekrar siyah-beyazlı formayı giymek istiyorum."
kartalbakisi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder